بیوگرافی سلنا گومز-بخش پایانی : فعالیت تبلیغاتی و خط تولید لباس

بیوگرافی سلنا گومز-بخش پایانی : فعالیت تبلیغاتی و خط تولید لباس

سلنا گومز

سلنا بخشی از "مد بازگشت به مدرسه" کمپین تبلیغاتی "سیزر" (Sears) بوده و به همین خاطر در تبلیغات تلویزیونی برجسته بود. وی همچنین سخنگویی برای "شیر بردن" (Borden Milk) بود و در تبلیغات تلویزیونی این کمپین شناخته شده است. سلنا همچنین سخنگویی برای "بیمه کشاورزی دولت" بود و به همین منظور در تبلیغات تلویزیونی متعددی برای این گروه ظاهر شد.

سلنا گومز

در اکتبر ۲۰۰۹ سلنا اعلام کرد که قصد راه اندازی خط تولید لباس خود به نام "خیالپردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز" را دارد. این خط تولید در پاییز سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد. این مجموعه شامل لباس های بوهمی، تاپ های گلدار، لباس های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس ها از مواد بازیافتی و یا سازگار با محیط زیست بودند. سلنا گفت که این خط تولید برگرفته از سبک شخصی خودش است و لباس ها را "زیبا، زنانه و بوهمی" توصیف کرد. وی بعد ها گفت: "با خط تولیدم، واقعاً می خواهم گزینه هایی به مشتریانم بدم که چگونه می توانند سبک مورد علاقه‌شان رو با یکدیگر به اشتراک بذارن. من می خواهم تا لباس ها راحت باشند و اینکه سازگار با محیط زیست و آلی هستند، برای من فوق العاده مهم است. همچنین بر روی تمامی برچسب لباس ها، نقل قول هایی که برای من خیلی الهام بخش هستند، وجود دارد و من فقط به دنبال رساندن یک پیام خوب [به دیگران] هستم!" سلنا همچنین با "تونی ملیلو" و "سندرا کمپوز" (که هر دو خانه های مد بزرگ کار کرده اند.) همکاری داشته است. وی دربارۀ این همکاری گفت: "وقتی تونی و سندرا را ملاقات کردم، از همان اول با آن ها احساس راحتی کردم و الان آن ها مثل خانواده ام می مانند. آن ها خیلی خلاق اند و من این را که می توانم هر وقت که خواستم به آن ها زنگ بزنم و دربارۀ همه چیز با آن ها حرف بزنم را دوست دارم. آن ها خیلی باحال اند!"

سلنا گومز

سلنا گومز در سال ۲۰۰۸ میلادی سفیر یونیسف شد. او جوان ترین سفیر یونیسف است. در اولین کار او در یونیسف برای کمک کردن به کودکان به غنا سفر کرد. وی در یونیسف برنامه‌ها و کنسرت‌های خیریه اجرا کرده است.

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...