جورج کلونی معذرت خواهی روزنامه دیلی میل را نپذیرفت !

جورج کلونی معذرت خواهی روزنامه دیلی میل را نپذیرفت !

جورج کلونی و نامزدش

جورج کلونی حاضر نشده است عذرخواهی روزنامه دیلی میل را در خصوص انتشار گزارشی مبنی بر مخالفت مادر نامزدش با ازدواجشان بپذیرد.جورج کلونی در یادداشتی که در روزنامه یواس ای تودی منتشر شده، نوشته است: «دیلی میل می دانست که این گزارش غلط است و با این حال چاپش کرد.»او نوشته است: «این روزنامه بدترین نوع روزنامه زرد است. روزنامه ای که به زیان خوانندگانش از خودش واقعیت‌بافی می کند.»این گزارش نخستین بار روز دوشنبه در وبسایت دیلی میل منتشر شد ولی پس از مدتی در پی انتشار اعتراض جورج کلونی حذف شد. در گزارش دیلی میل ادعا شده بود که برخی از دوستان نزدیک خانوادگی امل علم الدین به این روزنامه گفته اند که باریا علم الدین «به نصف بیروت گفته است که دخترش می توانسته ازدواج بهتری کند.»دیلی میل بابت «هرگونه ناراحتی پیش آمده» به دلیل انتشار این گزارش پوزش خواسته بود.آقای کلونی در یادداشتی که دیروز،‌ دهم ژوئیه، در واکنش به این گزارش نوشت، تکذیب کرد که مادر نامزدش پیرو این فرقه است و گفت که او به هیچ وجه مخالف این ازدواج نیست.او دیلی میل را به مسئولیت ناپذیری متهم کرد جورج کلونی در یادداشت امروز خود،‌ بابت عذرخواهی دیلی میل تشکر کرده و اضافه کرده است: «اما من هیچ وقت آن را نخواهم پذیرفت.»

منبع : آموزنده

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

1 نظر

علیرضاجهانی  ۱۳۹۳/۰۵/۰۴ - ۲۱:۳۱:۵۴

باسلام از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی هست امیدوارم بیشتر بهش برسی فقط مطلباتو بروز کن چون یک روز درمیون من میام ولی بعضی وقتا بروز نیس باتشکر راستی منم یه وب دارم حتما بهم سر بزن و نظتو فراموش نکنی بدی حتما حتما حتما برام نظر بگذاری همین الان منتظرتم خداحافظ www.first101.ir

وی مایند (vmind)  ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۴:۵۳

دوست عزیز،سایتی که گفته بودی مراجعه کردم نمیدونم مال خودت هست یا نه! اگه ماله خودت هست سایت خوب و قشنگیه.سایز عکسها کمی کوچیکه ! اسلایدشو به سایت اضافه کنی سایتت شکیل تر میشه.موفق و پاینده باشید.