اکشن تخیلی «لوسی»  سینماهای آمریکای شمالی را تسخیر کرد!

اکشن تخیلی «لوسی» سینماهای آمریکای شمالی را تسخیر کرد!

اسکارلت جوهانسن

اکشن تخیلی «لوسی»(Lucy) که از 25 جولای در بیش از 3100 سینمای آمریکای شمالی به نمایش درآمده است، در اولین هفته اکران با 44 میلیون دلار عنوان پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریکای شمالی را بدست آورد.«لوسی» فیلمی به کارگردانی «لوک بسون» است که «اسکارلت جوهانسون» مورگان فریمن و مین سیک چویی در آن ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم درباره زنی است که بطور تصادفی در معامله ای مشکوک درگیر می شود وهمین او را به جنگجویی بی رحم تبدیل می کند.

منبع : سینماخبر

اسکارلت جوهانسون

 

«هرکول» با بازی «دوآین جانسون» از 25 جولای در بیش از 3500 سینمای آمریکای شمالی اکران خود را آغاز کرده و در اولین هفته اکران با 29 میلیون دلار جایگاه دومین فیلم پرفروش این هفته قرار گرفته است. هرکول ماجرای 12 برده از جمله هرکول است کهبرای جنگ براشاه تراکیه انتخاب می شوند. «برت راتنر» کراگرداین این فیلم را برعهده دارد. دوآین جانسون، جان هرت و یان مک شین بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دواین جانسون

درام اکشن و تخیلی «طلوع سیاره میمون ها» (Dawn of the Planet of the Apes ) درحالی اکران خود را از 11 جولای در 3976 سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده است که در سومین هفته اکران با 16 میلیون و400 هزار دلار عنوان سومین فیلم پرفروش این هفته سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کرد. «طلوع سیاره میمون ها» فیلمی به کارگردانی «مت ریوز» است و «مارک بامبک»، «ریک جافا»، «اندی سرکیس»،‌ «گری اولدمن» و «کری راسل» بازیگران این فیلم هستند. در این قسمت از سیاره میمونها پس از نابودی ویروس منتشرشده،‌ سزار به رهبری گروهی ازمیمونها در آمده و با تهیه ارتشی سعی در از بین بردن نسل باقی مانده انسانها می کند ولی.... مجموع فروش این فیلم به 172 میلیون و 300 هزار دلار رسیده است.

سیاره میمون ها

درام ترسناک و اکشن «تطهیر2» درحالی اکران خود را از 18 جولای 2014 آغاز کرده که در دومین هفته اکران با 9 میلیون و 900 هزار دلار موفق شد عنوان چهارمین فیلم پرفروش هفته را از آن خود کند. «تطهیر» فیلمی به کارگردانی «جمیز دی موناکو» است. «تطهیر» فیلمی ترسناک با بازی فرانک گریلو، مایکل کی ویلیامز، کامرون اجوگو، زک گیلفورد،کایل سانچز و کیث استانفلد است.در این قسمت از «تطهیر» شاهد انتقامجویی نقش اول فیلم «گریلو» از قاتلان پسرش هستیم.قسمت قبل این فیلم با بودجه 2 میلیون دلاری تولید شد و بیش از 89 میلیون دلار فروش کرد. مجموع فروش این فیلم به 51 میلیون و 200 هزار دلار رسیده است.

تطهیر 2

هواپیماها جدیدترین انیمیشن استودیو دیزنی است که از 18 جولای روی پرده رفته است. این انیمیشن به کارگردانی «رابرتس گاناوی» در دومین هفته اکران در 3839 سینما با 9 میلیون و 300 هزار دلار در جایگاه پنجم قرار گرفت. در قسمت دوم «هواپیماها» تحت عنوان «آتش و نجات» شاهد ماجراجویی های جدید یک هواپیمای مسابقه به نام «داستی» هستیم. اگر چه در قسمت اول او هیچ مسابقه ای نداد ولی در این قسمت به خدمت نیروی آتش نشانی هوایی در می آید.«رابرت گاناوی» کارگردانی این فیلم انیمیشن را بر عهده دارد. «دین کوک»، «جولی باون» و «کوری انگلیش» از صداپیشگان اصلی انیمیشن هستند. مجموع فروش این فیلم به 35 میلیون و 100 هزار دلار رسیده است.

 

 هواپیماها

فیلم های نواررسوایی،‌ ترانسفورمرها، و اینچنین پیش می آید، تامی و مردتحت تعقیب به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم قرار می گیرند.

جدول فروش

 

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...