تمایل مارتین اسکورسیزی برای همکاری با گروه موسیقی «One Direction»

تمایل مارتین اسکورسیزی برای همکاری با گروه موسیقی «One Direction»

مارتین اسکورسیزی

"مارتین اسکورسیزی" فیلم «گرگ وال استریت» را به تازگی در اکران دارد و انتقادهای همه جانبه ای را برای فیلمش شنیده است، اما هنوز مشخص نیست که کار بعدی این کارگردان 71 ساله چه خواهد بود.

در حالی که خبرهایی از گوشه کنار می رسد مبنی براین که این کارگردان علاقه مند است تا با گروه موسیقی «One Direction» همکاری کرده و فیلمی از آنها بسازد.

وان دایرکشن

گفته شده که "اسکورسیزی"  فیلم «One Direction: این ما هستیم» که "مورگان اسپورلاک" ساخته است، را دیده و "فرانچسکا" دخترش نیز جدیدترین آلبوم این گروه را به پدرش هدیه داده است. "اسکورسیزی" علاقه خاصی به موسیقی این گروه نوجوان نشان داده است.

هنوز هیچ گفته رسمی درباره ساخت فیلمی توسط "اسکورسیزی" از این گروه اعلام نشده است، اما تعجبی نیز ندارد اگر او فیلم بعدیش را به این گروه اختصاص دهد یا موزیک ویدئوی بعدی آنها را کارگردانی کند.

پیش تر نیز این کارگردان با گروه های موسیقی دیگری نیز کار کرده است که از آن جمله می توان به مستند موزیکال «آخرین والتز» (1978) اشاره کرد یا کار با گروه رولینگ استون در فیلم «درخشش یک نور»(2008) و فیلم «جورج هریسون: زندگی در جهان مادی» (2011).

به گزارش سینمانگار، "اسکورسیزی" در سال 1987 موزیک ویدئوی «بد» به خوانندگی "مایکل جکسون" را کارگردانی کرده بود که جزء محبوب ترین موزیک ویدئوها بوده است.

منبع : سینما نگار

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...