بیوگرافی سلنا گومز-بخش چهارم : خوانندگی

بیوگرافی سلنا گومز-بخش چهارم : خوانندگی

سلنا گومز

سلنا گومز اولین آهنگ خود را با نام "هر چیز آن طور که به نظر می‌رسد، نیست" برای مجموعهٔ "جادوگران محلهٔ متزلزل" منتشر کرد. وی بعد از جدایی از نیک جوناس تمرکز بر روی حرفهٔ موسیقی خود کرد. او آهنگ "کرولا دو ویل" را برای آلبوم "دیزنی مانیا" بازخوانی کرد. مدتی بعد وی آهنگ "پرواز به قلب تو" را برای موسیقی متن فیلم انیمیشن "تینکربل" (Tinker Bell) خواند. سلنا به عنوان خوانندهٔ مهمان، همکاری ای در تک آهنگ "وُ آه (من در مقابل همه)" ("Whoa Oh! (Me vs. Everyone)) از گروه "بچه‌های بیمار برای همیشه" (Forever the Sickest Kids) داشت که این آهنگ، به عنوان اولین آهنگ رسمی وی یاد می‌شود. هرچند این آهنگ نتوانست آهنگ بسیار موفقی باشد، اما در رتبهٔ ۷۸ در لیست "۱۰۰ آهنگ پاپ بیلبورد" ایالت متحدهٔ آمریکا قرار گرفت. وی ۳ آهنگ برای موسیقی متن فیلم "داستان سیندرلایی دیگر" ضبط کرد که یکی از آن‌ها تک آهنگ "چیزی به من بگو که نمی‌دانم" (Tell Me Something I Don't Know) بود که بعدها در اولین آلبوم سلنا قرار گرفت و او برای این آهنگ موزیک ویدئو ساخت. آهنگ "چیزی به من بگو که نمی‌دانم" اولین آهنگ سلنا شد که در لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد و رتبهٔ ۵۸ قرار گرفت.

سلنا گومز

سلنا گومز و دمی لواتو آهنگی به نام "یکی و مشابه به هم" را برای فیلم "نقشه محافظت از شاهزاده خانم" را خوانند و مدتی بعد برای این تک آهنگ موزیک ویدئویی ساختند. این آهنگ در رتبهٔ ۸۲ لیست "۱۰۰ آهنگ پاپ بیلبورد" قرار گرفت.

در سال ۲۰۰۸، وی بعد از امضا قراردادی با شرکت "هالیوود ریکوردز" (Hollywood Records) شروع به کار بر روی اولین آلبوم خود کرد و اعلام کرد که گروهی به نام "سلنا گومز و صحنه" (Selena Gomez & the Scene) را تشکیل داده است. در سال 2009، این گروه اولین آلبوم خود را به نام ببوس و بگو منتشر کرد. آلبوم "ببوس و بگو" به عنوان یکی از ۱۰ آلبوم برتر لیست "بیلبورد ۲۰۰" (Billboard 200) قرار گرفت و موفق به دریافت گواهینامه گلد از طرف انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا(RIAA) شد. تک آهنگ "طبیعتاً" آلبوم نیز در ۱۵ ژوئیه همان سال نشان پلاتینیوم(RIAA) را از آن خود کرد.

سلنا گومز

این گروه دومین آلبوم خود با نام سالی بی باران را در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۰ منتشر کرد که در همان آغاز با ۶۶،۰۰۰ نسخه فروش، چهارمین آلبوم پرفروش در لیست بیلبورد ۲۰۰ آمریکا شد. همچنین دو تک آهنگ این آلبوم، در رتبه 40 لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفتند و این آلبوم نیز موفق به دریافت گواهینامه گلد از طرف انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا(RIAA) شد.

سومین آلبوم گروه با نام «وقتی خورشید غروب می‌کند» در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۱ منتشر شد. این آلبوم رتبهٔ چهارم را در بیلبورد ۲۰۰ آورد.

آهنگ "دوستت دارم مانند یک ترانهٔ عاشقانه" رتبه‌های خوبی کسب کرد. او در سال ۲۰۱۱ پس از بیرون آمدن آلبوم سومش تور خود را به نام "امشب مال ماست" آغاز کرد. وی برای مدتی از گروه جدا شد.

 

ادامه دارد.....

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...