استارت انیمیشن پرندگان خشمگین در کانادا زده شد!

استارت انیمیشن پرندگان خشمگین در کانادا زده شد!

پرندگان خشمگین

اکتبر گذشته استودیوی سونی از تولید فیلم انیمیشن «انگری بردز» خبر داد. «کلی کی تیس» کارگردان این انیمیشن طی پستی در توییت خود آغاز تولید این فیلم در استودیو سونی در شهر ونکوور را منتشر کرد.

پیش از این قرار بود تولید انیمیشن «انگری بردز» در شهر لس آنجلس آغاز شود ولی از آنجا که مالیات استودیوهای انیمیشن سازی این شهر بیش از 17 درصد بوده است،‌تولید انگری بردز به استودیوی سونی در کانادا منتقل شده است.

به گفته مقامات استودیو «راویو»‌ انیمیشن «انگری بردز»‌به گونه ای مقابله پرندگان خشمگین را با خوکهای بدجنس به تصویر خواهد کشید.

استودیو «راویو» بخشی از هزینه تولیدی این انیمیشن را متقبل شده است. بر این اساس درآمد راویو از 71 میلیون دلار در سال گذشته به 195 میلیون دلار در سال جدید میلادی رسیده است که سهم بزرگ این درامد به دنبال معرفی و فروش کنسول جدید بازیهای انگری بردز رقم خورده است. به گفته مقامات راویو بازی انگری بردز تنها در دسامبر گذشته 263 میلیون کاربر فعال داشته است که به دنبال آن 45 درصد سود دهی این کمپانی را به دنبال داشته است. سایر اقلام این کمپانی همچون اسباب بازی ، لوازم تحریر و سایر مخلفات ان نیز با استقبال فراوانی مواجه شده و سود ابن کمپانی را در یک سال به 57 درصد رسانده است.

«انگری بردز»‌ اول جولای 2016 اکران می شود.

منبع : سینما خبر

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...